EMO

midoni EMO yani chi ?age nemidoni bia ta behet begam

EMO

midoni EMO yani chi ?age nemidoni bia ta behet begam

مهم

 

 

وبلاگWWW.EmoKids.BlogFa.COM در نظر دارد بزرگ ترین و کاملترین بلاگ ایمو فارسی زبان را تشکیل دهد و اگر شما دارای بلاگ ایمو مستقل هستید میتوانید به جمع ایمو ها بپیوندید و یکی از نویسندگان بلاگ ایمو کیدز باشید.مطالبی که در بلاگ قرار میگیرند کاملا باید اختصاصی و نباید کپی شده از جایی باشند .در بلاگ عکس ایمو های ایرانی با لینک ایمو کیدز پخش میشود این بلاگ پخش کننده عکس ها ی گرفته شده و موزیک های خونده شده در ایران است که البته باید راک باشه. اگر دوست دارید هم راهی کنید و عضوی از بلاگ باشین نام کاربری و پسوردتونو رو به صورت نظر خصوصی اعلام کنید که با اون وارد بلاگ بشید و یکی از نویسنده ها باشید .فعالیت این بلاگ به زودی شروع میشود..

با تشکر  

جمعی از ایمو های ایران

نظرات 12 + ارسال نظر
AlOnE EmO 1388/05/31 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.emo-loser.blogfa.com

salam asisam khoFFFII????
bebakhshid ye kam dir kardam vali belakhare omadam... .
mer30 az hozoret omivaram movafagh bashi shab khosh babay

درود بر تو
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرت رو تو وبلاگ سمپاد دیدم
دوست داشتی به منم سر بزن
اسمت رو تاحالا نشنیده بودم
از وبلاگت هم سر در نیاوردم
بدرود
شادزی

محمدرضا 1388/06/01 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.lovelydead.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
آپم بیا سر بزن.
راستی نظر یادت نره [چشمک]
[گل]

بههههههههههههههههههههههههههههههههه
ببین کی به من سر زده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم خیلی خوشحال شدم به من سر زدی ولباگت خیلی خوجکله مثه خودته بازم به من سر بزن راستی منم تو این ولباگ گروهیه هستم چه خوب

درود مجدد
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم که سر زدی
سر فرصت می خونم
راستی من فکر کردم دختری
بعد فهمیدم پسری(چجوری؟؟؟بعدا می گم)
خوش باشی
بازم بیا
بدرود
شادزی

درود
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه اسم وبلاگت هست کیمیا عشق من(این فارسیشه)
پس باید پسر باشی که عشقت کیمیاست
خوش بخت بشین انشا الله
بدرود
شادزی

سلام عزیزم مرسی اومدی خوشحال شدم خانوم وقتی اپ میکنی خبر بده

درود
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
حالا میگفتی پسری که من ضایع نشم دیگه
تقصیر خودته دیگه
درباره ی وبلاگ رو گذاشتن که همین چیزارو بنویسی
بدرود
شادزی

ممدجون 1388/06/03 ساعت 02:22 ق.ظ http://enjoyafg.orq.ir

سلام منم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
لطفا من لینک کن بعد بهم خبر بده
خدافظ

درود مجدد
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره هستم
مگه شما نیستی؟؟؟؟
راستی چند سالته؟؟؟؟؟ من باید بگم شما یا تو؟؟؟
بدرود
شادزی

مرسی!
من عاشخ اموئم!

......... 1388/07/03 ساعت 09:19 ب.ظ http://..............

ایمو یعنی چی؟ حوصله تحقیقیدن ندارم . اصن دوست دارم یو واسم بگی بسند به میلم معنیشو هانی.
مر۳۰ از اینکه تو بلاگم نظریدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد